۲۳۳ مطلب توسط «بهنام نوری زاد» ثبت شده است

حدیثی از پیامبر مهربانیها

۲۷ اسفند ۰۲ ، ۱۱:۳۴ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بهنام نوری زاد

ماه رمضان در کلام امام رضا علیه السلام

 

امام رضا علیه السلام
شَهْرُ رَمَضَانَ شَهْرُ اَلْبَرَکَةِ وَ شَهْرُ اَلرَّحْمَةِ وَ شَهْرُ اَلْمَغْفِرَةِ وَ شَهْرُ اَلتَّوْبَةِ وَ شَهْرُ اَلْإِنَابَةِ مَنْ لَمْ یُغْفَرْ لَهُ فِی شَهْرِ رَمَضَانَ فَفِی أَیِّ شَهْرٍ یُغْفَرُ لَهُ
ماه رمضان ماه برکت است، ماه رحمت است، ماه آمرزش است، ماه توبه است و ماه بازگشت (به سوی خدا) است، هر کس در ماه رمضان آمرزیده نشود، در کدام ماه دیگر مورد آمرزش قرار می گیرد
بحارالأنوار ج93ص341
 

۲۵ اسفند ۰۲ ، ۰۸:۰۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بهنام نوری زاد

بازدید دانش آموزان مدرسه سارا از تصفیه خانه آب ارومیه

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه در جریان این بازدید گفت: نزدیک به 40 نفر از دانش آموزان مدرسه سارا در ارومیه، با همراهی معلمان و مربیان خود از تاسیسات تصفیه خانه آب ارومیه بازدید کردند.

سعیدپاشازاده افزود: بازدید دانش آموزان با هدف شناخت بیشتر با تاسیسات و زیرساخت‌های آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح علمی آنان از فرآیند تولید، بهره‌برداری و تصفیه آب در تصفیه خانه و رعایت الگوی مصرف بهینه آب انجام می شود.

وی بااشاره به اهمیت و نقش قشر دانش آموز در مدیریت مصرف آب اظهار کرد: اگر دانش آموزان در کنار همسن و سالان خود در مدارس با پیامدهای مصرف بی رویه آب و اهمیت مصرف بهینه آشنا شوند، می‌توانند نقش موثری در این زمینه ایفا کنند. در جریان این بازدید، مهندس حسن زاده، کارشناس بهره‌برداری تصفیه خانه آب ارومیه، روند تصفیه آب و اهمیت آن در  زندگی را به دانش آموزان تشریح کرد.

۲۲ اسفند ۰۲ ، ۲۲:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهنام نوری زاد